הדפסת הזמנות לאירועים עסקיים
הרגעים החשובים בחיים הם אלו המעניקים לחיינו את המשמעות האמיתית ואת תחושת הערך. קידום בעבודה, השקת מוצר חדש, כניסה לנתח שוק שלא היה בתפוצת החברה קודם לכן ועוד - הינם בין האירועים המכוננים והבסיס להתפתחות החברה. על מנת להדגיש את חשיבות האירוע וכדי להעניק לו את הכבוד הראוי לו, יש להקדימו בהדפסת הזמנות בעיצוב ההולם את חשיבות האירוע. ההזמנה לאירוע עסקי הינה בין הפרמטרים המשמעותיים ביותר שישפיעו על רמת ה"באזז" שהאירוע עצמו יעורר.
הכנות מוקדמות לאירוע כוללות הפצתו ופרסום האירוע בקליקות הנכונות, פרסום מודעות במקומות הנכונים והדפסת הזמנות מעוצבות ברמה גבוהה. הזמנה אטרקטיבית ומקורית, ייחודית לאירוע וכזו המשקפת את הערכים המרכזיים בו – תפתח ציפיות בקרב המוזמנים ותשדר את המסר הראוי לקהל. בין שמדובר באירוע עסקי ייצוגי ובין שמדובר בהשקה של מוצר חדש ומרשים, טכנולוגיה מתקדמת או כל הישג משמעותי אחר - תפקידה של ההזמנה לאירוע הוא ליצור את הציפיה לקראתו.
סוגי הזמנות לאירועים עסקיים
אירועים עסקיים אינם דומים באופיים לאירועים רגילים בשל היותם ייצוגיים ורשמיים יותר. לפיכך, גם העיצוב יהיה ברובו קורקטי ורשמי. יחד עם זאת, הזמנות המיוחדות לאירועים עסקיים מעניקות מרחב עיצובי עשיר ומגוון אפשרויות אשר ישקפו את הערכים המרכזיים באירוע. בין שמדובר באירועים מתחום ההייטק או המדע, החשמל או הטכנולוגיה, הרכב או השיווק, המכירות, התקשורת או החקלאות – ניתן ליצור הזמנה אשר תגביר את מידת ההיענות להגעה.
התאמת ההזמנות לקהל היעד
לאירועים טכנולוגיים, למשל, ניתן ליצור או להזמין גאדג'טים קטנים ופשוטים המתאימים לאופי התחום והעבודה בחברה. אירועי הייטק יכולים להיות מיוצגים על ידי הזמנות המועברות בשבבים ואירועים בתחום החשמל ישלבו חוטי חשמל או המצאות רלוונטיות אחרות. חשוב לבחור הזמנה לאירוע עסקי המגיעה מתוך התחום עצמו.
חשיבות הלוקיישן והטיימינג
גם אופן שליחת ההזמנה הינו בעל חשיבות מרכזית. הזמנות שמגיעות בדואר אינן כהזמנות המחולקות על ידי מנהל החברה או כאלה המחכות על שולחן העבודה במשרד. גם העיתוי הינו בעל חשיבות מרבית: רצוי לחלק את ההזמנות עוד באירועים קודמים תוך ניצול הקהל הרב המגיע לאירועים מעין אלו. ברוב המקרים ישנו קהל פוטנציאלי משמעותי שחשוב להזמין אותו לאירוע. ניצול אירועים מרכזיים הינו צעד משמעותי להגברת ההיענות להזמנות לאירוע.
אופי ההזמנה
על מנת לשוות לאירוע את המראה הרצוי חשוב ליצור הזמנות מתאימות. אירועים עסקיים ורשמיים לא יעניקו את הרושם הראוי כאשר ילוו בהזמנות דיגיטליות, הזמנות sms או הזמנות על גבי נייר רגיל. על מנת להעניק לאירוע את הרושם הרצוי ולהזמין את הקהל המתאים - חשוב להשתמש בנייר קשיח ואיכותי. הדפוס אשר על הנייר האיכותי צריך גם הוא לשדר יוקרה וחשיבות על מנת לפנות אל הקהל המתאים ליצור את התדמית הרצויה לאירוע המשמעותי.
לדוגמא מכללת ידע פלוס מרבה לבצע הזמנות לאירועים עסקיים, לאחרונה הם משווקים קורס חדש לעולים חדשים מצרפת. קורס פסיכומטרי בצרפתית. לאחרונה הדפסנו הזמנה לאירוע שיווק. ספידגרף גם מתמחה בהדפסות של כרטיסי ברכה לפסח! במידה ותצטרכו.
קראו עוד: הדפסת כרטיסי ביקור